Jag är med och tävlar..

  Om en fleece Grimma
  
(klicka på bilden för att komma till tävlingen)

Jag är även med och tävlar om ett set Carbon gel benskydd

(klicka på bilden för att komma till tävlingen)

Jag tävlar också om ett Scapa schabrak

(klicka på bilden för att komma till tävlingen)

Jag är även med och tävlar om en gpa hjälm

(klicka på bilden för att komma till tävlingen)

Jag är även med och tävlar om Catago handskar

(klicka på bilden för att komma till tävlingen)

Har jag missat någon tävling?

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn ett Glen Gordon schabrak!

Jag har en tävling där man kan vinna ett schabrak från glen gordon. Du är välkommen att delta ;)

2010-04-04 @ 17:56:56
URL: http://eliinsofiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0