Ingen ridning idag!

Jag har inte ridit idag, jag red inte igår. Det är jätte kallt men jag känner att jag verkligen måste rida i morgon. Jag har inte testat Equipe sadlen än på Tari, det är hög tid att göra de!


Detta var de mest behövliga jag köpte på Månsgården, allt annat var bara bonus!

Det är jätte svårt att hitta bett som är 11,5 och har Stora ringar! Alla andra bett jag hittar i denna storleken har ponny ringar och det blir aldeles för litet till Brio som har långt och smalt huvud. Jag tycker personligen att fler borde göra sånna här bett då båda mina storhästar har 11,5 på bett och det är nästan bara sprenger som har stora ringar i den storleken!
Detta är helt klart ett problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0