Kallt och segt internet!

Idag är det riktigt kallt här är nästan -10 grader ute idag. I stallet har vi precis en plus, vi är rädda för att vattnet ska frysa där ute, hoppas att det inte gör det!

Vårt internet funkar inte riktigt som det ska, inte konstigt med tanke på att vi inte har någon telefon och vi har snart inte haft det på en vecka och internet går på samma ledning, dom måste under vägen för att kunda fixa problemet, helt sjukt, och då måste man ha tillstånd från vägverket och en massa skit!

Jag funderar på att åka till Vantinge med Tari idag och testa rida i Equipe sadlen. Men vi ska nog avvakta lite och se om det blir lite varmare först. Jag har precis varit ute och gett dom lite hö, jag passade på att kela lite med Tari. Tari är konstig sedan operationen och hon går inte att komma nära i boxen hon bara kickar efter mig, detta försöker jag jobba upp så hon får förtroende för mig igen..


Han ni också pyntat stallet? så här ser det ut i stallfönsterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0