Snö!


Tari var busig idag, hon fick ha benskydd på sig bara därför!


Brian var busig han med!

Hästarna stod inne igår och jag red ingen. Idag fick dom därför gå ut i hagarna och hagarna var faktiskt rätt okay. Tari fick ha benskydd på sig idag, då jag inte vill riskera någonting. Hon brukar inte ha det ute! Brio hade så mycket energi när han kom utanför dörren så han viste inte var han skulle bli av, han hade en snygg uppvisning och bockade reste sig och höll på och dampa, men jag klarade av att hålla kvar honom. Tur var det!
Tari däremot var likadan fast hon lyckades otroligt nog hålla sig på alla fyra benen tills jag släppte henne!

Idag var det skolavslutning, vilket innebär att jag har mer tid till hästarna, bloggen mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0