Dagens ridning

Idag red jag bara Tari hemma. Igår hade jag ju tagit ut alla hindrena. Så jag passade på att hoppa lite hemma, hoppade och hoppade man kan kalla det var man vill jag hoppade två hinder som var runt 60-70. Resten var bara bommar på marken och upphöjda bommar.

I början i traven gick det inte så bra, Tari var helt ofokuserad och visste inte var hon hade benen så hon snubblade över dom ungefär. Sen gick det riktigt bra och vi hoppade riktigt och det gick super bra.

I slutet när jag red henne blev hon seg och starkt. Varje gång hon blev det eller taktade i skritten, gjorde jag halt. Hon ska inte få ta egna kommando

Hoppas hoppas att jag kan träna denna veckan men tyvärr ser det riktigt mörkt ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0