Dagens ridning

Tari:
Jag red henne hemma på banan. Kom på att det var jätte länge sedan jag red utan stigbyglar helt klart läge för de idag, sagt och gjort. Idag gick hon mycket bättre än sist. Gjorde avsaktningar, ökningar minskningar. Allt gick glas klart. Hoppade lilla krysset också mest för lydnadens skull. Gick bra, men första gången tog jag förhållningen alldeles för sent. Ajja baja.



Brio:
Fick på sig skon häromdagen och rättat till den andra som har så klart också 8:at. Aja nu är dom på i alla fall. Mamma longerade honom hemma på banan. Jag har verkligen PAANIKK. Jag vill rida honom nu. Aja nästa gång vi ska göra något med honom ska jag rida honom helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0