*



Kan inte du lägga upp lite filmer om du har?

Tyvärr har jag inte fler filmer än dom jag lagt upp. Jag har ganska nyligen köpt en filmkamera och min mamma är inte speciellt intresserad av filma. Men jag tvingar henne. På tävlingar är det ibland begränsade resurser med att filma, speciellt inomhus då man ofta måste gå runt hela ridhuset för att komma från framhoppningen till läktaren. Men vi jobbar på att det ska bli fler filmer.

I morgon ska jag till Ulrika Hedin och träna, då kommer mamma givetvis filma och jag kommer att lägga upp den här så fort jag kan, dvs om YouTube är samarbetsvilligt.

Om man söker på RyttarinnanmatildaYouTube, där hittar man alla filmer jag lagt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0