*



Jag har fått frågan om det är bättre idag.

Svaret är Nej, eller kanske minimalt bättre.
Jag vill på grund av olika orsaker inte ännu berätta vad det är som är fel. Detta är pågrund av att det finns vissa saker kvar att lösa i detta problemet som uppståt och jag vill inte ta förhastade slutsatser och lägga ut någonting här.
Men jag lovar er att jag kommer att skriva vad som har hänt och detaljerat när allting är 100% klart.
Jag hoppas att ni håller ut, själv vet jag inte om det tar en dag, en månad..

Jag kommer INTE svara på fler frågor om vad det är som har hänt eller är fel förrän allting är Klart!

Jag är Inte arg på personen som ställde denna frågan, utan jag tycker snarare att det är bra. Då vet alla hur det ligger till och vad jag har tänkt! Det är inte min mening att låta arg/sur. Jag bara berättar hur det ligger till och att jag vill veta mer innan jag skriver någonting, då jag själv inte vet så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0