Träning Ulrika Hedin

Idag tränade jag Tari för Ulrika Hedin. Jag vet inte men det går aldrig riktigt bra när jag tränar där, jag vet inte riktigt var det sitter. Tari är allmänt mycket stoigare och håller på mer. Sen hoppar hon inte alls som vanligt tycker jag.

På träningen var det i alla fall mycket lydnad som sist. Jag måste verkligen träna sjukt mycket på de, imorgon blir det till att släpa ut alla hinderna.

Sen hoppade jag banan en gång, det gick sådär.

Behöver träna mer på:
* Stadigare skänkel
* Blicken
* Rida med en hand
* Bom övningar
* Rida utan stigbyglar

När vi red fram skulle vi kolla in i väggen det var sjukt läskigt haha man såg bara väggen, man såg inte så mycket annat helt enkelt.

Vi hoppade mest mini hinder, för det är inte höjden som räknas. Men där till att hon kan säga att en som hoppa bana på typ 50 cm är redo att hoppa 1,20.. de betvivlar jag skarpt.. kan tilläggas att personen inte tävlat hoppning på mer än ett år.. Visst, man kanske klarar svårigheterna, men allt blir annorlunda när det blir högre.


Bjuder på en liten bild, film kommer sen!

Jag är faktiskt inte alls imponerad av träningarna, hon är trots alt A-tränare och har tränat landslaget, men jag är inte riktigt nöjd med träningarna.

Kommentarer
Postat av: ebba

Vilket högt hopp över :o vad tyckte du att hon kunde ha "lärt" er bättre? :)

2010-04-11 @ 15:32:23
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0