Vad är särskilt viktigt för mig under en prestation (tävling)?

•Att komma i tid.

•Vara väl förberedd för klassen, tränat på det hemma tidigare.

•Att jag äter och dricker ordentligt.

•Att det är en tävlingsplats där man trivs, har koll på läget.

•Vet att där är bra underlag, bra framridnings möjligheter.

•Att framridningen blir bra, inte en stökig framhoppning.

•Att det inte händer oväntade incidenter. (tex jobbig veterinärbesiktning osv)


(Jag och en D-ponny jag red till i höstas)

Vad tycker ni att är viktigt? Vill ni lägga till något?

Jag tycker att dessa är väldigt viktiga för mig, sen har man ju andra speciella rutiner på tävlingar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

fin ponny! Vad heter den, hur gammal är den och vad har den gjort? :)

2010-04-25 @ 10:39:08
URL: http://(bilddagboken: Jeeeessiiica)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0