Carro träning Tari

Bloggningen har varit usel de senaste dagarna. Det kan tyvärr inte hjälpas, det har varit mycket med hästar, jobb och allt annat som tillhör i vardagen.

Idag tränade jag Tari för Carro privat. Jag ville inte träna i grupp då det gärna blir väldigt rörigt.

Jag red fram henne själv, dvs utan några instruktioner. Sedan började jag hoppa på en volt och det gick kalas, riktigt bra. Hoppade sedan en bana och även det gick bra. Men när vi kommer långt ifrån så lägger jag gärna ner handen och inte ger något stöd och då blir det ett stopp på vägen. Men förutom de stoppet gick det kalas.

Carro tyckte att jag red Tari mycket bättre sedan jag fått Cola, dom kompenserar varandra väldigt bra.


Kommentarer
Postat av: elin

du har väldigt fina hästar :D uppdatera mer!

2010-08-11 @ 13:25:37
URL: http://elolinonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0