Dagens ridning

Idag på förmiddagen red jag båda hästarna, nu sitter jag i skolan och skriver om diabetes eller har precis skrivit om det jag är klar nu, väntar på att dom andra ska bli klara.

Tari:
Red henne mycket mjukgörande idag, hon var väldigt stark idag. Men på slutet blev hon riktigt fin.

Cola:
Var gång jag skulle få henne att trava från skritten så bara galopperar hon, håller jag då emot lite så studsar hon bara. I slutet ville hon inte alls gå fortare än skritt, hon tyckte att det var bäst att skritta. Vid sånna tillfällen blir hon "skänkeldöd" det är lite irriterande. Men till sluts fick jag henne att trava precis som jag ville, då fick hon massa massa beröm. Hon gick bra, jag gjorde lite skänkelvikningar, hon gick bra några steg och då fick hon massa beröm. Hon är ju trotts allt bara 5 år.

Arkiv bild från en Carro träning.

På onsdag ska jag träna dressyr för en ny tränare, ska bli spännande. Jag vet ännu inte vilken häst, det beror på om det blir någon Carro träning eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0