Vad tiden går fort..

Tiden går riktigt riktigt fort. Idag är det den 1 augusti. Det kändes som jag tog studenten igår. Men så är det inte. Skolan börjar igen den 16 augusti.

Jag har fått lite panik med allt som ska fixas och trixas med innan skolan börjar.

Idag red jag båda hästarna innan kl 12. Vid 12 var jag inne och åt. Ut och började slipa rören i stallet med kniv och stålborste. Började sedan måla vid halv 4 var jag klar med en front. Jag har två och en halv box kvar innan jag är klar, långt tid tar det men fint blir det.

Skillnaden på stallet blir så här, bild från när andra delen av stallet målades.

Då tog jag och min bror och cyklade en runda. Rundan tog lite mer än 35 minuter. Min bror bara cykla fortare hela hela tiden. Det som är värst är alla uppförsbackarna. Men snacka vad jag är trött i benen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0