Hoppas att alla har haft en härlig jul!

Vi hade en jätte mysig och trevlig Julafton igår, fick inte så mycket i hästväg det ända var två Pikeér från Pikeur och en tävlingströja från PK.

Idag har jag och min bror varit ute och gått/joggat i kylan, känns underbart när man kommer hem!

Snart är det dags för yttligare ett år i enda.... snart börjar 2011, jag hoppas att det blir de bästa året!

Första ridpasset med Cola!

Mitt bästa köp 2010 var Cola, ett riktigt bra köp med tanke på alla komentarer jag fått om henne, hon är verkligen värd allt!

Tävlingsresultaten var inte dem bästa 2010 jag deltog inte i så många tävlingar..

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vi ser framåt mot ett nytt, bättre år! :)

2010-12-25 @ 16:44:51
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0