Nu är det snart nyår!

Vilken klubb ska ni tävla för 2011?

Eller ni har precis som jag inte riktigt bestämt er.

Det ända jag vet är att jag inte ska tävla för samma klubb som jag gör idag. Andledningarna är för få tävlingar, för få gästträningar (eller inga alls). Det är vad jag har för krav på klubben jag ska tävla för.

Jag har inget krav på ridhus eller liknande då jag tänker lösa ridhus kort i Vantinge igen, men de valet var heller inte enkelt. Men efter att tittat runt lite väljer jag att ha ridhuskort där nästa år med. Här i trakterna har kommit väldigt många ridhus så det är bara att välja och vraka.

Sommarträning Vantinge 2010 Första träningen med Cola

Kommentarer
Postat av: MLI DAHLGREN - ALLROUNDRYTTAREN

ja ska tävla för tibro häst sport klubb :)

2010-12-27 @ 12:38:09
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: isabell premfors

jag ska tävla för munka;d vilka klubbar väjer du mellan :P

2010-12-28 @ 23:08:19
Postat av: Emelie

härlig bild! :D

2011-01-03 @ 18:58:02
URL: http://emeliebjormo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0