TR Ändringar Hoppning 2011

Här har jag sammanfattat dem nya TR reglerna som jag anser att är viktigast:



Vill ni veta mer om TR ändringarna för 2011 kan ni gå in på Ridsportshemsida

Jag tycker att det är bra att man måste ha skjorta eller tröja med ärm, iannars ibland på tävlingar har det bara varit Juniorer som ska ha ärm vilket jag tycker är oaceptabelt varför ska man särbehandla dem?
Tolkar man det som man inte får rida i linne? Eller man måste ha lång ärm? eller det räcker med kort ärm?

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men jag fattar inte, jag har en tävlingsskjorta med kort ärm, (är under 18, får inte jag tävla i den, måste den ha lång ärm?

2010-12-26 @ 17:57:32
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: FRIDA ELMLUND

Där står att man måste ha lång ärm, men antar att det är okej att ha kort om man har kavaj/jacka över :)

2010-12-27 @ 22:36:09
URL: http://fridaelmlund.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0