Bling bling

Idag är jag jätte förkyld och har feber, därför får hästarna vila idag också, det är ändå inga tävlingar just nu..



Bilden blev inte den bästa men jag har köpte Swarkovski kristaller för jag hade tänkt Blinga lite



Jag har tänkt blinga hela området innanför den blåa linjen.

Vad tror ni om detta?

Det kommer ta sjukt långt tid och jag behöver sjukt många kristaller för att blinga detta. Jag ska även blinga en kavaj hade jag tänkt, då jag inte är riktigt nöjd med utseendet på den.
Jag kommer att antingen använda mig av vita kristaller eller kristaller som reflekterar olika ljus (även dom vita men dom reflekerar saker som sakt).

Jag har bara köpt 100 st så jag kommer behöva rätt många till, men jag ville först se hur dom såg ut och hur stora dom var.

Någon som har testat och blinga något själv?

Kommentarer
Postat av: annie

jag har blingat min jw och blev nöjd faktiskt men pilligt!!! :)

2010-02-05 @ 23:07:14
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0