Dagens ridning

Brio:
Idag började vi med att longera Brio, när han var longerad ett litet tag hoppade jag upp och red honom lite, mamma longerade honom fortfarande, detta för att han inte är riden på jätte länge och inte så mycket riden.
Det gick jätte bra, jag skrittade och travade lite. Gjorde många halter och igångsättningar. Alt för att vi snart ska försöka få igång honom på riktigt.

Tari:
Därefter tog vi ut Tari på stubben och jag red henne på en jätte stor volt där i alla gångarter, jag red i ungefär 20 min, inte så mycket mer för att det var kallt och djup snö. Är lite rädd för att man ska överanstränga dom när det är så här mycket snö.


Jag har lite bildbrist, får rätta till det snart!

Kommentarer
Postat av: cathie

Gud vad söt!! :)

2010-02-14 @ 11:49:14
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0