Hissar & Dissar



En vecka kvar till jag ska till Göteborg Horse Show

Sportlovet inleds efter i morgon = mycket ridning och bloggande

Jag har varit på många mässor förra och detta året. Falsterbo- Globen och nu Göteborg

Jag ska förhoppningsvis på två dagars träning på lovet, dvs om vädret är bra!




Jag vet inte vad jag ska köpa i Göteborg. Panik

Vädret, jag vill ha sommar nu!

Hatar blåst, de blåser nästan alltid här

Många ridsport affärer kopierar av varandra, jag tycker det är så tråkigt med nästan lika saker överallt, jag vill ha NYHETER

De nya reglerna om bakbens skydd för hästar tom 7 år, vilket innebär att båda mina innefattas av regeln

TR, dom formulerar allting jätte konstigt, fattar verkligen inte allting, upp till och med 7 år? är det 6 år eller 7 år dom menar? förvirrande

Kommentarer
Postat av: Lina Renström - Du kan vinna ett tävlingstäcke!

Håller verkligen med det där med TR! Man fattar nada ;P

2010-02-18 @ 22:12:10
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: ebba

instämmer oxå med TRgrejjen.. kan dom skriva på svenska eller? -.- man fattar ju verkligen iiingenting!

2010-02-19 @ 16:57:41
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Åsa

"upp till och med" betyder att det även innfattar 7åringar iom "och med" (som åldern för ponnyryttare, man får tävla "till och med 18 års ålder", vilket även innebär att du får tävla ponny även det året du är/fyller 18). Och jag håller med, det är idiotiska. Jag tycker inte om teknikskydden eftersom jag har sett hästar som fått senskador av felaktiga sådana skydd, men de kan ju iaf se till vad marknade har för skydd? det finns ju bara 2 (!!!) st som är "godkända", de gamla eskadron modellerna som veredus young jump skydden. Och alla kan inte köpa skydd för 500-800 kr, men blir nu tvungna...

2010-02-22 @ 07:10:05
URL: http://yellowisthenewblack.blogg.se/
Postat av: Marre

håller med om vädret, stor fet diss på det just nu :S

2010-02-23 @ 07:47:14
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0