Resultatet av täcket...

Så här blev resultatet med täcket:



När bilden togs hade jag några små saker kvar att fixa, därav är där lite trådar här och var.
Men jag är väldigt nöjd med resultatet, jag provade det även på tari och det satt jätte bra nu, till skillnad från tidigare.

Ett hett tips är att försöka göra om sina saker genom att förändra de lite kan de göra så mycket, för passform och för allting!

Som sakt var färgerna matchar inte varandra, det är inte meningen iheller då detta är ett regntäcke och ingen kommer typ se hur det ser ut och jag valde ett billigt alternativ altså att använda gammla delar!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tjoho Matilda, hur är läget med dig? :)

2010-02-09 @ 11:10:26
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Ankihh - våga fråga mig i stort sett vad som helst, och jag svara så gott som möjligt

har du en fråga som du grunnat på länge?

då har du chansen att få den ställd, till mig,

i våga fråga på bloggen, var inte blyg(:

2010-02-09 @ 12:38:37
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0