Dagens fråga



Är den hjälmen bra? Altså GPA Speed Air

Jag har bara positiva erfaranheter av Gpa över huvudtaget. Väldigt bra hjälmar, bra ventilation. Väldigt sköna att ha på sig märks knappt att man har den på sig. Dom är även hållbara, lätta att tvätta av och hålla rent.

Så här står det om GPA speed air på http://abnianhastsport.e-butik.se/?cat_id=21
Med gallret i silver. GPA´s nya ventilationshjälm i supermodern design! En lätt hjälm med ytterskal i runda former. Hjälmen har två breda luftinsläpp i fronten samt även baktill. Upptill finns tre ventilationshål. Samtliga ventilationshål är försedda med ett galler i rostfritt stål. Detta sammantaget gör att hjälmen ger maximal ventilation.

Min första GPA hjälm, Titanitum. Väldigt bra hjälm, bra ventilation, dock inte lika bra som Speed Air. Perfekt när det blåser och är lite svalare ute. Ångrar dock att jag sålde den. Ignorera att den är skitig på bilden..

Min andra GPA hjälm. Speed Air. Den var också väldigt bra och skön.. Tyvärr hade jag hjälm ångest och sålde denna med..

Min tredie Gpa hjälm. Speed Air Ton in Ton. Det är denna hjälmen jag har när jag tränar och tävlar för tillfället.

Min fjärde Gpa hjälm. Även de en Speed air. Jag köpte den någon gång i November -09 men har fortfarande aldrig använt den.

Funderar på om jag ska lacka den i någon annan färg eller vad jag ska göra med den...


Till vardags har jag denna hjälmen en Busse heter den, en lamicell kopia. Den gillar jag inte alls lika bra som GPA hjälmarna, denna trycker på vissa ställen iom den är ställbar i storleken.. Jag hade panik och bara hade en hjälm.. Jag gick från att ha 4 hjälmar till 1... Nu har jag tre...

Kommentarer
Postat av: Louise

Kommer du få mer hjälmångest nu när nya GPA Speed Air Evolution finns? ;)

2010-01-14 @ 22:37:05
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: Felicia

vill du sälja den Blåa???????

2012-04-13 @ 14:48:45
URL: http://feliciae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0