Helgens planering!

På lördag (2 januari) och söndag (3 januari) ska jag på kurs ir träningshelg för Caroline Persson (hon jag brukar träna hoppning för) och Sara Lundholm (dressyr/markarbete).

På Lördag ska jag rida dressyr/markarbete för Sara sen ska där nog komma någon och prata om massage (har fått lite dålig info om vad som kommer hända) Sen på Söndagen ska jag hoppa för Carro och sen skulle där nog komma någon och prata om tömkörning. Jag kommer lägga ut mer tipps och ideér ifrån detta och givetvis hur det har gått för mig! Kommer även komma lite övningar.

Jag kommer givetvis rida på Tari.

Brio är inte igång, han är ju precis inridenm, så han har fått lite vila och han är lite för busig för att sitta upp på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0