Längtar...

Jag längtar till den förbaskade snön försvinner.
Så fort den och tjälen försvinner ska jag sätta igång Brio, jag har verkligen panik inför detta, fast egentligen är det bäst att han vilar dessa första veckorna jag går i skolan. För att jag går extremt mycket i skolan dessa första veckorna pga inlärning i SPA:et.

Tari får vila idag, jag hoppas kunna rida henne på stubben i morgon, eller att jag slutar så jag hinner upp i Vantinge. De sista alternativet tror jag inte als på dock. Men vi får helt enkelt se.
På torsdag är det träning, underbart. Jag hade tänkt tävla på lördag i Dagstorp men valde att inte anmäla mig pga vädret och underlagen. Jag vågar inte riskera någonting, det är bättre att vara på den säkra sidan. Tävlingssäsången är ändå riktigt lång, men tyvärr får man nästan aldrig uppleva hela, alltid kommer något tex skador, skola osv.

Vi hoppas på det bästa. Jag vet inte hur många år sedan den var jag "bara" hade två hästar det var iaf riktigt länge sedan. Men jag letar så smått efter ny, men jag vet inte riktigt vad jag vill ha, tiden får helt enkelt utvisa...


Har Brio inte en snygg teknik???


Har ni börjat tävla eller ni inväntar bättre väder?

Kommentarer
Postat av: Josefin - FRÅGESTUND I BLOGGEN!

Fin blogg! :)



Ställ gärna en fråga i min frågestund ;)

2010-01-19 @ 18:11:51
URL: http://ridsport.bloggplatsen.se/
Postat av: caroline

får nog vänta till mars tyvärr:/

2010-01-20 @ 16:54:02
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0