Lite av varje

Idag blev det ingen ridning, jag var uppe ganska tidigt, var och fixade en sak. Tog på hästarna deras ute saker, lindade av Tari och satte på benskydd istället. Släppte ut dom, fixade i stallet.

Jag och mamma åkte en runda och handlade började på ÖB där jag hittade en täckesgjord för 11kr, flygpannband för 8kr köpte två st, elastiska ridlindor 35 kr, massageborste 7kr. Billigt och bra blev det! Jag hade inte klarat av att köpa tex täcke på ett sådant ställe men lite små "skit" grejor som man alltid behöver är bra att köpa på sånna ställen, spec när där är rea! Jag älskar rea.

Tog in hästarna, det är jätte kalt runt -10 grader och jag tycker att det är på tok för kallt för att rida och Tari reds igår, tävlingarna börjar ovantligt sent här. När dom äntligen börjar nästa vecka är det bara Nationella de första veckorna, jag vill inte börja hoppa nationelt!

Mitt internet är under alla kritik! vi har som sakt var ingen hemtelefon, för att det finns inga ledningar som är hela! Tyvärr får vi stå ut med det ett bra tag till. Dumma televerk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0