Mål 2010

Här kommer mina målpyramider med mina hästar.

Tari är 7 år i år (räknas som 6 år i och med hon har haft föl). I fjor nollade hon 1,20. Ifjor gick Tari bara unghäst, hon har inte tävlat sedan augusti pga operationen. I år är målet detta....




Brio är 5 år i år. Han är som sakt väldigt sent inriden. Han var inte hanterad förrän vi köpte honom i somras. Därefter började vi hantera honom, för att så småning om rida in honom, han blev inriden i höstas (av mig). Jag och Brio var på vår första hoppträning i början på December, det gick väldigt bra. Brio kommer bara gå unghäst detta året.
Målet är detta med honom.....

Något ni undrar över? Bara fråga på!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0