Skola idag

Idag började skolan, finns väl inte mycket att säga om det.

Jo vi pratade om en intressant sak på psykologin idag. Där var en äldre kvinna, så på kvällen hade det knackat på dörren. Hon öppnade, ser en man där. Blir helt förskräckt, ringer och polisanmäler händelsen. Polisen anländer till platsen och mannen som knackade på dörren är helt oförstående. Polisen berättade för honom att han var ankagad för hot mot kvinnan.

Vet ni vad som hade hänt?
Jo, mannen var en försäljare och i handen hade han en pipa (sån man rökte med). Kvinnan hade antagligen läst och hört mycket om hot mot äldre. Därför trodde hon att han hade en pistol i handen, hon inbildade sig det och såg honom med en pistol i handen!

Jag tyckte denna berättelsen var mycket intressant. Då är det ju tankens kraft som går igenom, vill du se en öppen dörr så ser du de, vill du se en nollrunda av dig själv på tävlingsbanan så gör du oftast nollrundan.

Han tyvärr inte rida idag pga olika anledningar, mycket tråkigt då jag såg fram emot detta.
Jag och min D-ponny som numera är såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0