Smarta små krokar!

I Sadelkammaren har jag ganska stora svarta krokar till grimmor osv och riktiga tränshängare till tränsen. Jag insåg att jag inte skulle få plats med det till alla mina träns.
Jag hade även för många bett till dom få hängarna jag hade.
Min sadelkammare är väldigt trång. Jag var och handlade vid ett tillfälle och köpte sånna här krokar

Små och väldigt praktiska till mycket, även billiga..


Därefter började jobbet med att sätta upp krokarna. Resultatet blev väldigt bra. Jag var tvungen och sätta upp en regel för att kunna fästa krokarna då våra väggar i sadelkammaren är gjorda av gips.


Jag testade även att sätta upp krokar till tränsen på detta sättet. Det blev riktigt bra. Här kan tränsen hänga en och en, luftigt och fint utan att behöva vara ihopträngda. Här hänger bara tränsen jag inte använder för tillfället, jag vet jag har sjukt många träns. Dom tränsen som används hänger på vanliga tränshängare.

Verkar detta vara ett smart sätt?
Jag tycker iaf att det underlättat för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0