snöig, kall dag

Idag har inte hänt så mycket på häst fronten, det är kallt och hästarna har där med fått vila. I morgon ska det bli mildare och jag måste verkligen ta tag i ridandet nu, tänkte rida idag men det var snor halt på vägarna så vi kunde inte ta oss till ridhuset. 

Jag har kommit på att mamma ska filma när jag tränar på torsdag dvs om det blir någon träning pga vädret. Men det hoppas vi på.

Jag har aldrig ridit så lite som jag gör nu, förra vintern hade jag tre hästar i tävlingskondis, nu har jag en. 
Nu har jag fått lite tid över till annat, inget som man klagar på, men det hade varit roligare att rida lite fler hästar, men man kan inte rå för detta eländiga vädret.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0