Snöproblem

I morse kom vi inte från gården, vi hade jätte mycket snödrivor, här blåser det alltid jätte mycket. Så jag ringde till skolan och sa att jag kom senare, ut och skotta.

Skottade fram stallet, tog ut hästarna, dom var ute ca 1½ timme sedan tog in dom igen. Därefter åkte jag till min sista lektion i skolan SPA:et.

Dumma väder, träningen fick vi ringa och säga att vi var innesnöade så jag inte kunde komma på den. Det är ändå inga tävlingar jag ska på just nu pga att man inte kan rida fram någonstans, då riskerar jag ingenting och Tari måste verkligen ridas fram ordentligt till en tävling. En massa backslag får det vara nog med.

Hästarna fick med andra ord vila idag med!

 
Brian bus är inte kul när det är sånt här väder, han har ÖVERSKOTTSENERGI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0