Tävlings outfit

Så här såg Taris tävlings outfit ut 2009

Till 2010 ska den förändras en hel del, annat träns, martingal, sadel, benskydd, stigbyglar mm.

Hoppas att ni kan läsa vad det står på bilden, den blev mindre än jag trodde.


Tari har fått ny sadel eller ny och ny. Jag har gjort om min Equipe sadel efter henne istället, då denna Jos LAnsink sadlen inte alls passade henne längre. Equipe sadlen är svart, tari har på denna bild bruna grejer, vilket innebär att jag ska byta ut mina grejor till svarta. Jag har svart grejor som förhoppningsvis passar Tari. Dom bruna sakerna ska jag behålla då jag fortfarande har kvar den bruna sadlen, vem vet det blir kanske Brios framtida tävlingsutrustning?

Benskydden Tari har på bilden ska bli "träningsskydd". Hon ska få ett par Veredus Carbon Gel istället. 
Schabraken varierar jag väldigt mycket från gång till gång. 
Jag har speciella benskydd till hemma, träning, tävling. 
Jag har speciella schabrak till hemma, tävling. 
Jag kan med andra ord inte använda samma saker hemma som till tävling.  Sadlen gör jag det med så klart!

Har ni speciella grejer till speciella tillfällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0