Veredus VS Börjes

Som dom flesta kanske vet så kopierar många ridsportbutiker från lite kändare märke.
Här var vi ett exempel på detta Börjes som har kopierat Veredus benskydd.
Jag tycker att dom är lite väl lika, varför kan man aldrig komma på den idéen själv, det hade varit lite roligare då tycker jag om alla affärer kom med olika nya produkter.

Jag har i alla fall köpt både Veredus och Börjes framskydden (jag har även veredus bakbensskydd).
Jag har inte testat Börjes ännu, men Veredusen tycker jag att är jätte bra. Men tidigare gick dom ut med att dom inte blev repade, men detta har dom tagit bort. Mina är jätte repiga, end använda på tävlingar i ett år, men min fd häst var duktig på att repa benskydden.

Så här ser dom ut Veredus överst och Börjes under?



Vad tycker ni? är dom lika?

Kommentarer
Postat av: annie

veredus!!! :D

2010-01-27 @ 20:48:53
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Tråkigt att dom ska kopiera varandra :P Hööks har ju blivit väldigt bra på att kopiera.. Lite tråkigt :/:P

2010-01-28 @ 12:47:14
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Micka

Nu du, har jag rotat fram ett gammalt inlägg! ;)

De är ju så lika det kan bli, så när på Veredus loggor.

Får man fråga vad du har för storlek på dina skydd?

Måste ha nya hemmaskydd o tänkte på Börjes skydden, men har fått för mig att de är rätt korta..?

2011-04-29 @ 23:35:12
URL: http://lallisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0