Dagens ridning

Tari:
Började rida fram henne och mjuka upp henne lite. Därefter började jag rida henne utan stigbyglar, jag insåg att det var sjukt länge sedan jag red utan stigbyglar. Tog stigbyglarna hoppade två språng. Släppte stigbyglarna igen och hoppade en liten bana utan stigbyglar, jag måste verkligen hitta min balans igen. Det känns som min balans är jätte dålig nu, innan har den varit riktigt bra.

Cola:
Red jag fram, mycket serpentiner med avsaktningar i mitten. Hon gick riktigt fint, hoppade några språng, hon var mest oengagerad och lyfte inte på benen ordentligt. Lite klantig är hon allt. Annars gick det bra.

Så här gör jag när jag inte vill sakta av.

Kommentarer
Postat av: warnmark -Hästblogg -Vinn din egen bild utskriven i A4 storlek

Sv; Ja det är riktigt tråkigt :(

2010-07-29 @ 19:06:42
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0