Falsterbo Horse Show

Dagen har spenderats i underbara Falsterbo som besökare. Man kommer på varje år hur underbart och härligt det är.

Carro min tränare hoppade 6-åringarnas semifinal idag och det gick jätte bra, hon nollade och är vidare till final! Grattis Grattis till henne.

Vi åkte hemifrån vid 11 tiden. Gick på mässan rätt länge och sedan tittade på Carro och gick lite på mässan igen och åkte sedan hem.

Det blev inte så mycket shopping i Falsterbo idag, det beror på lite olika saker. Dels har jag redan extremt mycket hästgrejor. Sedan tyckte jag att utbudet verkligen var under all kritik. Men trotts det blev det lite shopping, inga direkta fynd utan mest bara vanliga grejer.

Kan skriva en liten lista:
* Två par boots
* Två maskkontroll
* Eskadron Bakbensskydd
* Pessoa Bakbensskyd dom som inte är hela utan ser ut som nät
* Kingsland handskar
* Putsgrejer+ gummiband
* Boxskylt till Cola

Det var nog allt tror jag? Kan dock ha misat något.


Carro och Didit, dålig bild då jag endast hade digitalkameran med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0