Irriterande

Jag hade anmält båda hästarna till tävling i helgen lördag och söndag dvs 31 och 1 Augusti. Idag på eftermiddagen får man mail och besked om att tävlingen är inställd. Jag tycker att detta är väldigt sent att komma på att det är alldeles för lite starter nu. Det har inte kommit med ett brev på posten för arrangörerna precis.

När man själv vill avamäla till en tävling ska man göra det senast fredagen innan tävlingsveckans start kl 8 på kvällen. Borde det inte finnas någon gräns för när man får ställa in tävlingar som är rimliga. Ska man tävla i helgen får man betala efteranmälningsavgift. Är det för att övriga klubbar ska tjäna mer på det? Riktigt irriterande är det i alla fall. Då det är enda helgen på ett tag jag är ledig och kan tävla, då ställer man plötsligt in tävlingen och där är inga andra tävlingar inom rimligt avstånd. Irriterande.

Vad anser ni?

Kommentarer
Postat av: alexandra

JAG FICK DAMP, idiot klubb. visste inet de fören du skrev det nu :S

2010-07-26 @ 21:57:31
Postat av: Lina

hälften av de tävlingar jag anmält till i år har blivit inställda, och när de inte säger till i tid missar man ju andra tävlingar med om man inte har råd att betala efteranmälningsavgift. så trist!

2010-07-27 @ 10:31:00
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0