Krafft morot

När jag var nere i Falsterbo handlade jag något som heter Krafft morot. Det är hästgodis för hästar.


+ Lagom stora bitar, många hästgodis förpackningar har mega stora bitar.

+ Lagom pris

+ Min kräsna Tari gillade det jätte mycket, även Cola men hon är inte så kräsen.

+ Där står bästföre datum, jag vet inte hur många påsar hästgodis jag såg i Falsterbo UTAN bästföre datum.


- Lite svårt att ta med sig.



Jätte bra hästgodis tycker jag, får 4+ av mig av 5 möjliga. Alltså väldigt bra tycker jag. När jag var i Falsterbo kostade en förpackning 20 kr, så det slutade med att jag köpte tre. Det är dessutom 1 kgs förpackning. Finns att köpa hos Krafft och deras återförsäljare.


Kommentarer
Postat av: Lina

bra att bitarna är mindre! :) och stora förpackningar till bra pris. har dock inte sett dem häromkring ännu, hoppas de kommer.

2010-07-27 @ 19:38:58
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0