Min nya stjärna!

Igår eller idag beroende på hur man ser det hämtade vi min nya stjärna Cola. Det blev många ändringar i planeringen vilket gjorde att vi var inte hemma med Cola förrän vid 1- tiden i morse alltså strax efter midnatt. Det var jobbigt, vi åkte långt, det var inte alls meningen. Samt att jag gick på jobbet kl 7 idag och jobbade ganska länge.

Åter till min nya stjärna Cola. Hon är ett sto född 2005 alltså 5 år. Hon har gjort vad en 5-åring bör ha gjort. Hon verkar väldigt snäll att ha med att göra i stallet osv. Dock är hon ganska pigg när man rider henne. Hon är cirka 168cm lite skillnad från Taris 160cm. Cola har varit ute och tävlat en del (hoppning).



Jag och Cola när vi tog vår andra ridtur tillsammans. Första gången jag red henne hemma. Jag red inte henne speciellt länge. Utan jag red bara i alla gångarterna en liten stund. Det gick jätte bra.

Martingallen ville inte riktigt som jag, utan det hade sina egna åsikter, därför sitter den lite konstigt på bilden och ser ut att sitta väldigt hårt, vilket den inte gör.

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn stövelväska ifrån Kingsland

kul! :) vad bör en 5-åring ha gjort då?

2010-07-02 @ 22:57:20
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Annie

kul:) gissar på att min 5:åring inte gjort vad en sådan bör ha gjort;) vad menar du, 110-120cm ??

2010-07-03 @ 22:34:39
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0