Resultat stallmålning av några boxar

Jag tänkte visa er några bilder jag tog för någon dag sedan (onsdags) från stallet. Precis innan Tari fick flytta tillbaka till sin gamla box. Hon stod i en annan box under tiden vi målade om.


Taris box, här ser man hennes älsklings plats vid fönstret.


Ny halmat och klar, bara Tari som saknas.


Mellanväggen mot den andra boxen.


Ny målat hjälp vad läskigt. (Jag vet om att Taris hals ser jätte stor ut på denna bilden, bilen är fotograferad ur fel vinkel då huvudet ser jätte litet ut och halsen jätte stor. Det är inte alltid så lätt att ta kort i en box och jag tyckte denna bilden blev charmig på något sätt)

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn stövelväska ifrån Kingsland

Sååå snyggt

2010-07-02 @ 23:08:19
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Victoria Asén

Ser fint ut :) Det är så härligt när det är nymålat i stallet.

2010-07-08 @ 15:20:24
URL: http://flyingchanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0