Veckans planering

Så här ser veckan ut för mig!

Tisdag: Rida båda hästarna, kanske måla staket.

Onsdag: Carro träning x2, kanske måla staket.

Torsdag - Söndag: Jobb, Jobb, Jobb och åter jobb!

Ska bli riktigt kul och träna båda hästarna, det var ett tag sedan jag tränade Tari och jag måste lära känna Cola bättre. Det finns många saker man ännu inte lärt sig på Cola, allting är ju nytt för både henne och mig.

Målet är att om ett par veckor komma ut och tävla Cola. Tari ska nog gå en tävling regionalt 1,10 och sedan börja hoppa lite 1,20 igen är det tänkt. Allt blir som det blir pga att jag jobbar ganska många helger. Det är bra på sitt sätt (=mer pengar) men dåligt ur tävlingssynpunkt. Till Hösten väntar skolbänken igen.


Brutalbänken på Riksidrottsförbundets anläggning på Bosö. Oförglömligt, jag ångrar inte en sekund att jag begav mig vilt främmande till Bosö och därifrån vidare till Stockholm. Brutalbänken, är verkligen brutal, jag fick panik, jag minns ögonblicket än idag, jag ville inte ge mig, jag ville vara bättre. Precis så känner jag mig just nu, ständigt förvirrad, men jag vill inte ge mig, jag ska vara bättre än vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0