Dagens provridning..

Idag har jag provat 4-åringen jag gillade igen. Jag gillar den fortfarande jätte mycket. Men jag vet inte om jag vill ha en såpass grön 4-åring. Men annars finns det bara en massa plus med den. Eller ja något minus men de är inget allvarligt Jag ska kolla på några fler i veckan innan jag bestämmer mig.

Varför ska det vara så svårt att hitta ny häst? Mellan 5 och 7 år. Jag förstår inte varför det är så svårt. Många förskönar verkligheten något enormt och hittar på egna saker som inte alls stämmer. Varför kan hästfolk aldrig vara seriösa?

Kommentarer
Postat av: Lina

tycker en lovande 4-åring absolut kan vara bra om du gillar den!

2010-06-04 @ 22:56:36
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0