En sida jag alltid tittar på..

Är:


Jätte bra sida att handla begagnade häst och ryttarsaker. Jag har handlat och sålt oändligt mycket hästgrejer på just Tradera. Det är enkelt smidigt och ganska säkert att handla på. Jag som har handlat jätte mycket på Tradera har aldrig blivit lurad, jag har alltid fått grejerna jag handlat, har det varit något som inte stämt med beskrivningen så har man haft mailkontakt och fått skicka tillbaka varorna! Perfekt ställe att handla på, finns både nytt och begagnat. Jag handlar mycket nytt där till kalas priser!

Vill ni göra fynd titta in på Tradera helt enkelt!

Har ni läsare några erfarenheter av Tradera? Dela gärna med er av dem!

Kommentarer
Postat av: BORÅS RYTTARE

Köper också massor saker från tradera och hästnet :)

2010-06-18 @ 19:01:42
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara-Linnéa

Om du gillar att köpa begagnade saker har jag mycket tillsalu på min blogg! Dock har det mesta blivit av sålt, men kommer snart uppdatera med nya grejer :)

2010-06-22 @ 21:44:29
URL: http://hastsakersaljes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0