Provridning

Idag har jag provat ytterligare en häst, jag vet fortfarande inte riktigt vad jag vill, jag vet heller inte vad jag ska göra. Det är jätte svårt att köpa häst, minst lika svårt som att sälja. Marknaden verkar vara ganska mättad på allting och de hästar som säljs begärs de mycket överpris på.

Samma på samma annonstext kan priset variera allt mellan 50.000 och 150.000. Många gånger verkar det inte skilja så mycket på den hästen för 150.000 och den hästen för 50.000. Det är svårt att hitta något och veta vem som talar sanning och vem som förfinar verkligheten en massa.

Men det löser sig antagligen någon gång. Men när? Det har aldrig varit enkelt att hitta häst. Vi har aldrig köpt vad vi tänkt oss iheller, varför vet jag inte? Det har helt enkelt bara blivit så.


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn stövelväska ifrån Kingsland

Lycka till i sökandet

2010-06-14 @ 21:46:31
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-06-15 @ 01:08:15
URL: http://malinbackluund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0