Shopping

Idag har jag varit på Hööks och handlat lite hästgrejer, dom har ju REA just nu!


Inköpen blev:
En blå rutig grimma
En vinröd grimma
Ett par ridskor

Anledningen till att jag åkte till Hööks var ridskorna, halva priset och dom verkar faktiskt vara precis som på bilden. Lite rejälare än vanliga, dom var dessutom väldigt mjuka i lädret. Jag passade samtidigt på att köpa två grimmor, grimmor får man aldrig för mycket av! Ridskor använder jag hemma till vardags, perfekt bara att hoppa i och ut och rida. Jag är lat och rider bara med stövlar på träning och tävling.



Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn stövelväska ifrån Kingsland

Jag rider också bara med stövlar på tävling och ibland träning, men inte av lathet utan för att spara på dem.

2010-06-15 @ 21:14:37
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha gjorde du?! :P Visst kan man jobba på sina brister och jag är bara 17 år, så jag har x antal år på mig att jobba med dem. Sen finns det mycket info om Tage som jag vet men inte ni bloggläsare, som jag inte tycker att jag behöver berätta heller eftersom min blogg ändå har ett antal läsare om dagen och man vet inte vilka som känner vilka. Men kan säga som så att Tages inridning och åren efter det kan inte ha gått mycket rätt till och därför finns är han lite "ouppfostrad" i vissa situationer, som förhoppningsvis kan bli lite förbättrade genom att jag börjar om med hans utbildning.

2010-06-15 @ 23:09:45
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0