Värmebölja

Nu har värmen äntligen nått oss. De senaste och finaste dagarna har spenderats i vår sommarstuga. Riktigt roligt att vara där ute ibland, vilket är väldigt sällan. Nästa vecka väntas gäster som kommer ner och bor i vår sommarstuga. Riktigt kul kommer det bli att se dem igen. Det var ett tag sedan sist det var när det var Globen International Horse Show i höstas, då fick jag uppleva Globen för första gången i mitt liv!

I februari intog jag plats på ytterligare en stor hästtävling nämligen Göteborg Horse Show. Underbart och fantastiskt att få uppleva så många stortävlingar!

Nu nästa vecka är det dags att åka till ytterligare en nämligen de obligatoriska Falsterbo Horse Show.


Här hemma har inte hänt så mycket dagarna har rullat på. Tari har blivit riden. I morgon är det hoppträning igen, det var ett litet tag sedan sist. Idag är sista dagen på mitt "sommarlov", för många har dock sommarlovet precis börjat. Liksom de gjort för mig. Men i morgon börjar alvaret på en annan plan. Nämligen jobb! Ni som undrar, självklart ska jag läsa vidare!


Kommentarer
Postat av: Jessica

söt bild! :)

2010-06-30 @ 21:32:04
URL: http://jeeeessiiicaa.blogg.se/
Postat av: fanny

var har du köpt grimman någon stans? :)

glöm ej att kommentera min blogg

2010-07-01 @ 15:46:24
URL: http://Fannytheviltwin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0