Ang Annonserna

Idag tog jag mig i kragen och tittade igenom annonserna jag har.

Jag har som regel att länkar jag till någon via annonser ska den personen länka till mig med, jag upptäckte till min stora förvåning att tre hade tagit bort min bild och även andra. Lite tråkigt att man inte ens kan skriva ett mail att man tyvärr slutat med annonser eller något liknande.

Är något oklart maila mig då [email protected]

Har ni några andra frågor eller någonting är det bara att skriva till mig, det finns inga dumma frågor bara dumma svar!


Kommentarer
Postat av: Sarah Hedengren

Hej! :)

Svara på dagens fråga i min blogg!

"vilket bett rider du din häst på?"



Kram sarah hedengren, sarahhedengren.blogg.se (:

2010-03-31 @ 12:49:19
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0