Carro Träning

Idag tränade jag för Carro. Inte så smart men sant. Jag är forfarande jätte förkyld. Inget kunde stoppa mig att träna. Efter träningen skulle jag gå några varv med Tari, sagt och gjort så blev det INTE. Jag blev jätte yr och mådde illa, vilket gjorde att mamma fick ta och gå med Tari istället och jag fick sätta mig och återhämta mig lite.

Jag fick många pauser mellan jag hoppade (bra). En gång när jag skulle hoppa banan mådde jag sjukt illa innan, men jag hoppade ändå. När jag väl hoppade eller tränade så mår jag inte så dåligt. Jag tror att det är allt adrenalinet som gör att man får en liten kick och mår mycket bättre.

Jag är nöjd med min och Taris insats från träningen, trotts lite missöden. Ryttarmissar med andra ord, samt en hästmiss. Haha.

Jag måste tänka sjukt mycket mer på mina ben så dom är stilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0