Dagens ridning

Tari:
Red på banan hemma. Började med skänkelvikning och öppna i skritt. Mest för att göra henne mjuk och fin. Sen fortsatte jag lite i trav. Började med övergångar för att få henne riktigt lydig. Det var i det stora hela vad jag gjorde med Tari idag.

Ingen bana på bilden, brukar skritta fram och av dom på vägen in till vår gård.

Brio:
Longerades först men halsförlängare. Jag hoppade upp och red honom lite i longerlinan. Testade skritt trav skitt. Det gick bra till en gång då han blev jätte busig och försökte stegra sig och vände sig. Vilket resultatet blev att jag fick longerlinan rakt i huvudet. Mindre lyckat. Både jag och mamma var alldeles för okoncentrerade. Men sen efter de gick han kalas fint igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0