Dagens ridning

Idag red jag Tari i Vantinge igen. Finns verkligen ingen annanstans att rida på. Jag säger som Micke sa "jag längtar till den dagen då jag kan rida utan att starta bilen!" Jag håller fullständigt med. Carro längtade till "den dagen då jag kan rida i t-shirt utan att frysa".

Vi pratade även lite om den globala uppvärmingen Jag bara "om vi inte hade haft den globala uppvärmingen hade vi haft värsta istiden nu" så sant som det är sagt

Men till ridningen, någon longerade en unghäst i ridhuset och lät med spöet och varje gång spöet lät flög Tari i luften och försökte resa sig. Hon är livrädd för olika konstiga ljud. Hon var därför spänd i början, men efter ett litet tag gick de bättre. Jag gjorde igångsättningar och avsaktningar i alla gångarter och det gick hur bra som helst. Jag slutade dock innan hon blev alldeles för taggad.
Jag hoppade ett litet kryss på en volt i vänster varv = svåra varvet. Det gick kanon bra och Micke tyckte det såg bra ut, riktigt kul att höra.

Jag ska träna för Carro med Tari i morgon, jag var inte riktigt nöjd med Tari sedan Ulrika Hedin träningen, hon var för busig och kickade för mycket. Men i morgon blir där ingen film kan jag lova er!

Tari säger "klia mig på magen nu" men till sanningen, jag tror inte alls att det var så!

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: okej! :) synd att man missade det xD

2010-03-10 @ 17:08:02
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Moa

Vilken rolig bild :) ^^

2010-03-10 @ 19:19:29
URL: http://moastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0