Dagens ridning

Idag red jag Tari i Vantinge, förhoppningsvis kan jag rida henne hemma i morgon. Hon gick jätte fint idag, var kanske lite stark i galoppen ibland. Gjorde det vanliga dvs tempoväxklingar, skänkelvikningar och de gjorde hon super fint




Mamma fick även för sig idag att hästarna inte skulle gå i sina vanliga hagar, utan brio skulle gå i den hagen som är tom satt säga och Tari i sin vanliga. Jag bara de kommer aldrig funka, Brio kommer springa igenom in till Tari sa jag. Mamma bara nej. När jag var ute och gjorde något såg jag två hästar i Taris hage och dom sprang som idioter. Blev till att springa och ta in dom igen. Det blev som jag sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0