Dagens ridning - Longering/lastträning

Idag på eftermiddagen kände jag mig så pass bra så jag gick ut och gjorde iordning Brio. Transporten stod klar så jag testade att lasta honom. Han gick i nästan direkt första gången. Backade ut skulle gå in igen, då larvade han sig lite. Sen tog jag ordentligt tag och då gick han in klockrent.

Mamma longerade honom sedan. Han hade rätt mycket damp och bockade hoppade och hade sig. Det så riktigt kul ut för han vet inte alls var han har sina ben. Han har nu ett ordentligt steg, han har ju precis fått skor. Eller de var någon dag sedan. Men sist vi longerade honom verkade han lite öm och ovan. Nu verkade han vara på hugget igen. Lite för mycket. Tur jag inte satt på honom.

Kommentarer
Postat av: annie

sv ja det hoppas jag med :/

2010-03-25 @ 10:44:55
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0