Dagens ridning

Började med att mamma skulle longera Brio, vilket höll på att sluta i katastrof. Han var duktig till en början sen tröttnade han, då reste han sig och kastade sig. Mamma hade inte en chans att hålla kvar honom. Han sprang runt på hela gården hysteriskt. Han var på väg ut mot vägen som går här utanför (en 90 väg som är ganska hårt trafikerad). Men han vände i sista sekund och sprang vidare på gården och tillsluts stannade han vid stallet och kunde efter ett tag infångas.

Busiga Brian

Tari red jag i Vantinge, hon var duktig. Fast hon gillar inte små shetlandsponnyer, fast egentligen var det Islänningar, men det såg verkligen ut som förvuxna Shetlandsponnyer (jag har inget emot islänningar, men dessa såg verkligen ut som de, och inte gick dom fint). Jag gillar sådana som går shower och verkligen ser ut som "tävlingshästar".
Jag red mycket skänkelvikningar och öppnor. Idag var öppnorna riktigt fina. Gjorde lite serpentiner i varierande storlekar med.


Kommentarer
Postat av: ebba

Cool bild :)

2010-03-02 @ 20:55:16
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: isabelle

gud vad söt bild! :)

2010-03-04 @ 16:49:07
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0